reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Zuffova

Martina Zuffova

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  O zvieratkách.Z mojej Oravy.Pohľadnice.CharivariSúkromnéNezaradené

reklama

O zvieratkách.

Par slnecnych lucov.

Martina Zuffova

Par slnecnych lucov.

Zimne mesiace su naozaj nepohodlne. Par slnecnych lucov sa si naslo cestu cez stresne okno na povale. Moju cicu som pristihla v nepopisatelnom osiali stastia a pohody.

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Dobrých duší sa všade veľa zmestí.

Martina Zuffova

Dobrých duší sa všade veľa zmestí.

Nezmar  sa  na mňa nalepil na ulici v meste. Bol dobre živený a  zjavne mu okrem majiteľa nič nechýbalo. Natiahol  biely krk, nechal sa poškrabkať za ušami , zavetral  dlhými fúzami vzájomnú vlnu  a napochodoval za mnou.  Tak teda poď  . Ja ti okrem garzónky na prvom poschodí viac neponúknem a ty si to hneď rozmyslíš.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Keby nebolo pršalo. (Psia odysea II.)

Martina Zuffova

Keby nebolo pršalo. (Psia odysea II.)

Sami doma. Mama odcestovala  k sestre. Tak to si pekne užijeme – plieska si  po rukách otec  a  vyzýva chpáča do tanca. Aja sa zahľadí na radostnú osôbku, rozmýšľa psím rozumom, čo to zase bude  a pridá sa dobrotivým kvílením do spoločnej Ódy na radosť.

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Láska kvitne v každom sade.

Martina Zuffova

Láska kvitne v každom sade.

Starkin Dunčo je starý  pes s mladou dušou. Ma už značné lovecké úspechy za sebou, dobre meno na ulici a vždy chodí úhľadne vylízaný šarmantným krokom  s nadhľadom po dvore. Má svoju búdu, ktorú síce zdedil,ale je krásna, vysoká a obitá plechom zo starých sudov.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Psia odysea.

Martina Zuffova

Psia odysea.

Celá psia odysea začala pred 3 rokmi. Na návšteve u mamy, keď sa zase vyplakala, že je sama, žerie si nervy s otcom a my sme všetci odišli. Z veľkého kartónu , vyloženého starými zamočenými  uterákmi sa vydúvalo čosi živé a zo škáry sondoval malý fučiaci čierny nos so sopľavými bublinami.

  • 26. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 171x
  • 6
reklama
Prízrak noci.

Martina Zuffova

Prízrak noci.

Ticho a šedivú auru osamelej  noci opäť pretínajú oči. Upäté, zamerané na mňa , moje pohyby, moje konanie. Obávam sa, že tie guľaté , žlto - čierne prízraky podliate krvavými zábleskami žiarovky  vnímajú aj moje najhlbšie myšlienky. Dobrovoľne sa vžívam do tohto scenária podľa mojich pritemnených a bludných predstáv.

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 0
Bonifác.

Martina Zuffova

Bonifác.

Bonifác je najmilší, najpriateľskejší  kocúr, akého zem poznala.Ako bytová macka sedáva trpezlivo na balkóne,  obdivuje operených príbuzných , nasáva čerstvý vzdych malými nozdrami a sníva o slobode. Spí a žerie. Keď nežerie, spí...

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 669x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu