reklama

Mami.

Čau mami, chcela som ti natrhať pár ruží.Červené. Od tvojej dcéry. Je taká, aká si ty. Tvrdohlavá, neústupčivá, raz sa smeje a potom jej na čele hrmí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
mame
mame 

 Jednu náruč žltých. Za tvoje slzy, keď som sa vrátila prvý týždeň z internátu .Prvých päť dní, ktoré boli začiatkom štyroch rokov prvého odcudzenia.

Broskyňové. Zase je po tvojom. Ľavá je pravá a pravá je ľavá. Že to trieskanie ešte dvere vydržali.

Fialové, za bolesť , keď si cítila, že dospievam. Ja som bola šťastná a neodviazaná, hrdá a nedočkavá uletieť z hniezda za prvým kŕdľom . Ty si sa skľúčená pozerala za vtáčaťom, čo rozpälo krídla príliš široko , letelo za labuťami v neúmerných výškach a padalo do mlák, kým mu slnko nevysušilo krídla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krémové. Tie budú pre teba a tvoju vnučku. Prosím ťa , nauč ju prvé farby a ona ti lupienkami ukáže, či ta ľúbi. A ak ťa neľúbi, začne počítať odznova.

Biele. Za tvoje srdce plné čistej lásky. Za tvoj smiech, tvoju skromnosť. Máme svoje istoty a ty svoj dôchodok delíš na tri kôpky.

A ešte ružové. Tie nech ťa poláskajú, keď zas odchádzame a dom je prázdny. Tie najviac voňajú. Aby ti pripomínali, že ťa máme radi a vydržali tak dlho, kým zas prídeme.

Vieš čo, nedostaneš ani jednu. Vylej vodu z vázy, daj mi ruku a poď so mnou do záhrady.
Vidíš to more ruží ? Všetky kvitnú pre teba.

Martina Zuffova

Martina Zuffova

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  O zvieratkách.Z mojej Oravy.Pohľadnice.CharivariSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu