reklama

Dobrých duší sa všade veľa zmestí.

Nezmar  sa  na mňa nalepil na ulici v meste. Bol dobre živený a  zjavne mu okrem majiteľa nič nechýbalo. Natiahol  biely krk, nechal sa poškrabkať za ušami , zavetral  dlhými fúzami vzájomnú vlnu  a napochodoval za mnou.  Tak teda poď  . Ja ti okrem garzónky na prvom poschodí viac neponúknem a ty si to hneď rozmyslíš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ako za vôňou slaninky cupital za mnou. Po schodoch ma predbehol a sadol si pred dvere, kým som odomkla. Nezmar sa plichtivým krokom rozhliadol po novom obydlí, chvílu oňuchával všetko nové a zmizol na najbližšie hodiny niekde v skrini. Tak sebavedomie tomu zvieraťu nechýbalo. Počkala som, kým sa návštevník vybuvá a zobudí sa zo sna o novom pelechu . Potom nech si ide po svojom.
Nechala som mu otvorený balkón, nech nájde cestu , odkial prišiel. A aj odišiel.


Noc bola teplá, v záhrade sa konal koncert svrčkov . Na balkóne niečo zarachotalo a ja som vyskočila z postele. Chňapla som v pude sebazáchovy po stolovej lampe a pod oknom sa mihol strašidelne natiahnutý tieň v podobe koňa. Zamierim smerom do okna, zacielim žiarovkou na nepriateľa a viď – Nezmar sa vrátil. Rozdýchala som nebezpečenstvo, nakŕmila príživníka a s bijúcim srdcom a nedôverčivým pohľadom som sa schovala pod perinu . Nezmar sa nažral, olízal si pysk po bielom jogurte a schoval sa do skrine.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Prešli dva týždne a a ja som fakty o dobre živenom bezdomovcovi pochopila. Z Nezmara ostal Nezmar a my sme si delili najbližšie mesiace garzónku siedmi.

Martina Zuffova

Martina Zuffova

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  O zvieratkách.Z mojej Oravy.Pohľadnice.CharivariSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu